Pojezdové brány

Brány se posouvají po pevně zabudované kolejnici v betonovém loži. Vyžadují údržbu, hlavně v zimních měsících.. Zaručují bezpečnost provozu zejména v místech, kde výjezd ústí na frekventovanou nebo nepřehlednou vozovku.

Konstrukční řešení

  • Volný posuv obstarávají vodící kladky s drážkou, které jsou navařeny či přišroubovány do spodního profilu rámu brány. Vodící kolejnice svým tvarem odpovídá tvaru kladky a je buď ve tvaru písmene V nebo O. Tím je zabráněno v co největší míře případnému zanesení dráhy pohybu a tím ke ztížení otevírání brány. Do pojezdového profilu je možno instalovat topný kabel a takto v zimním období eliminovat případné zamrznutí pojezdové dráhy a udržení vodící dráhy bez sněhu
  • Povrchová úprava je provedena žárovým zinkováním (do délky 13 m a výšky 2,5 m).

 

Ovládání

  • Motory jsou samosvorné, není nutné bránu zamykat, ovládání dálkové - plovoucí kód, klíčový vypínač apod., motor je chráněn před povětrnostními vlivy.
  • Bránu můžete v případě výpadku proudu snadno otevřít ručně.

 

 
A) Přívod elektrické energie - kabel 3 x 1,5 mm (6 A jistič)
1) Pohon pro posuvné brány s integrovanou řídící jednotkou (jednofázový pohon)
2) Maják - kabel 2 x 1,5 mm
3) Klíčový ovladač - kabel 4 x 0,34 mm
4) Fotobuňky - kabel 4 x 0,34 mm
5) Přijímač bezpečnostní lišty
6) Bezdrátová bezpečnostní lišta - kabel 4 x 0,34 mm
7) Dojezdová lišta (není-li bezpečnostní lišta na hraně brány)
  • s mikrospínačem, kontaktní, tlaková
  • kabel 4 x 0,34 mm